.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهادت يكي از افسران پليس در گلستان

يكي از افسران پليس گلستان در درگيري با سارقان مسلح به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

بعدازظهر امروز ماموران انتظامي آق‌قلا از يك فقره سرقت مسلحانه خودروي زانتيا در مسير جاده گرگان و آق‌قلا مطلع شدند كه بلافاصله موضوع به تمام گشت‌ها و يگان امداد شهر ابلاغ شد.
متهمان با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند كه با تلاش ماموران، يكي از آنها دستگير و متهم ديگر با استفاده از فرصت به دست آمده متواري شد كه حين فرار توسط عوامل گشتي خودروي سمند به رانندگي محمد درزي و سرنشيني عليرضا كلبادي مورد شناسايي قرار گرفته و تعقيب و گريز براي متوقف كردن خودرو و دستگيري سارق مسلح آغاز شد.
در حالي كه سواري سمند از آژير خطر و چراغ گردان براي دستگيري سارق استفاده مي‌كرد، حين انجام ماموريت با يك دستگاه پرايد برخورد و باعث واژگوني خودرو شده و در جريان اين حادثه، عليرضا كلبادي افسر گشت انتظامي متولد1340 به علت شدت جراحات در بيمارستان آل‌جليل آق‌قلا جان به جان آفرين تسليم و به درجه رفيع شهادت نائل آمد و راننده خودرو نيز تحت مداوا قرار گرفت.
براساس اين گزارش در پي متواري شدن راننده زانتيا تلاش براي دستگيري وي ادامه پيدا كرد و با يك سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي، ماموران انتظامي علي‌آبادكتول موفق شدند متهم 35 ساله كه در منزلي در روستاي قرق مخفي شده بود را دستگير كنند.
در اين زمينه، سه نفر به نام‌هاي حسن - م و نسيم - م دستگير و به مقامات انتظامي تحويل داده شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.